Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Na veškeré naše zboží se vztahuje záruční lhůta, která je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Firmy i fyzické osoby mají právo na záruku (konkrétní délka záruky je uvedená u zboží).

V případě vzniklé reklamace je postup následující:

  • pošlete nám prosím email na obchod@luxel.cz, kde uveďte:
    • Vaše celé jméno a telefonní číslo
    • číslo objednávky 
    • co nejpřesněji popis vady, nebo
    • vyplňte reklamační protokol
  • Vaši reklamaci zaevidujeme a v co nejbližší době Vás budeme kontaktovat
  • domluvíme se buď na stažení zboží kurýrem, nebo na zaslání náhradního dílu
     

Reklamované zboží nám, prosím, před kontaktováním nezasílejte, domluvíme se zda my k Vám pošleme našeho kurýra, popřípadě pouze dodáme poškozenou součástku nebo Vy vadný výrobek pošlete k nám. 

Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně kopie objednávky e emailu.
2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě
(zákazník zodpovídá za tento obal).
3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na
neoprávněnou reklamaci!
4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a to nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vážení zákazníci, veškeré vratky(kromě reklamace), prosím posílejte pouze na provozovnu, tj. Areál GTL s.r.o.(pro EMPISAN) Řecká 1107, 250 81 Nehvizdy u Prahy. Zásilky zasílané na sídlo firmy jsou přesměrovávány na adresu provozovny, jejich vyřízení tak trvá déle.
Děkujeme za pochopení.

Veškeří zákazníci společnosti Luxel.cz (nerozlišujeme fyzické osoby a firmy) mají právo vrátit zboží ve 14-ti denní lhůtě od jeho převzetí po zakoupení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozeno, bez zjevných známek používání s kompletním příslušenstvím včetně veškeré dokumentace a v originálním balení, v opačném případě může prodávající požadovat kompenzaci (viz. Obchodní podmínky).

Zboží zašlete na adresu: Areál GTL s.r.o.(Pro EMPISAN) Řecká 1107, 250 81 Nehvizdy u Prahy vámi zvoleným přepravcem. Neposílejte zboží na dobírku. 

Spolu se zbožím zašlete:

  • jméno a příjmení
  • stručné oznámení o odstoupení od smlouvy (formulář pro odstoupení)
  • číslo objednávky (popř. přiložte fakturu či její fotokopii)
  • číslo účtu kam si přejete vrátit peníze

 

Peníze odesíláme na účet do 7 pracovních dnů od převzetí zboží. Podrobné informace naleznete v sekci Obchodní podmínky popřípadě nás kontaktujte telefonicky na +420 773 618 555 nebo emailem na obchod@luxel.cz